Sneakpreview: Consumentenonderzoek Hypotheken met een hart

Download nu de sneak preview en ontvang het complete rapport als een van de eersten!

Er is in de hypotheekbranche de afgelopen jaren veel energie gestoken in het verhogen van de klanttevredenheid en de klantbeleving. Heeft dit het beoogde effect gehad? Is er nu sprake van een emotionele connectie tussen mensen en hun hypotheekverstrekker? Met hulp van Forum Business Research ging Everest op zoek naar antwoorden.

Want hoe ervaren mensen de weg van het afsluiten en wijzigen van een hypotheek? Waarom kiezen mensen voor een bepaalde hypotheekverstrekker en welk gevoel hebben ze daarbij? Hoe ziet de klantreis er volgens consumenten idealiter uit? Op welke behoeften moeten hypotheekverstrekkers beslist inspelen? En hoe kunnen hypotheekverstrekkers consumenten écht in het hart raken?

Op deze vragen geven we antwoord in het consumentenonderzoek hypotheken met een hart. Vul je gegevens in aan de rechterkant en ontvang alvast de sneak preview van het onderzoek. Ook ben je zo zeker dat je het complete rapport begin maart als een van de eersten ontvangt.

Download nu de sneak preview!
Vul hieronder je gegevens in.